dinsdag 15 november 2011

Ik kan veranderen

Ik hoorde mensen enthousiast vertellen over de lezingen van Michelle van Dusseldorp op de New Wine conferentie, afgelopen zomer. Ik kreeg van iemand de lezingen op cd aangeboden en heb ze - inderdaad - met veel plezier beluisterd. Niet alleen heeft Michelle veel zinvolle en leerzame dingen te vertellen, maar ze heeft ook nog eens een heel eigen en humoristische manier van praten, wat maakt dat het absoluut geen opgave is om deze lezingen te beluisteren.
Zo kocht ik ook haar boek Ik kan veranderen.



Ik las op haar website, las over Groundwork en besloot dat ik daar meer van wil weten.
Dus ik gaf me op en hoop volgend jaar de Groundworktraining te volgen.

Maar eerst... is er nog het Epafrasweekend
en
de Vaderhartschool

Wow.. ik ben een gezegend mens...

2 opmerkingen: