dinsdag 20 november 2012

Vrijheid in Sneek

Deze week is er weer eens een Bevrijdingsconferentie in het Noorden van het land. Het team van Geboren om vrij te zijn is vrijdag en zaterdag a.s. in Sneek.

Ik sprak iemand die zei: 'Het lijkt erop dat je eerst bang wordt gemaakt voor demonen en dat je vervolgens uitgenodigd wordt om ervan bevrijd te worden.'

Laat ik het zo zeggen: het gaat niet om bangmakerij. Bevrijding gaat ook niet in de eerste plaats om demonen. Ik denk dat iedereen wel gebieden in zijn leven kent waar (nog) geen volledige vrijheid is. Dat wil niet zeggen dat je DUS occult belast bent.

Ik had destijds zelf het verlangen om door bevrijdingsgebed te gaan omdat ik zeker wilde weten dat ik een open kanaal voor God zou kunnen zijn. Ik ontdekte dat ik wat overtuigingen had opgeslagen die niet overeen komen met Gods waarheid. Bovendien merkte ik nadien dat er een stuk lichamelijke genezing kwam (zelfs zonder dat we daarom gevraagd hadden), dat trots en twijfel moesten wijken en dat ik meer harmonie kon krijgen in de combinatie van ziel, geest en lichaam. Bovendien is er iets verbroken van angst voor (meningen van) mensen. Tjonge, wat een welkome vrijheid!

Ik denk dat het vrij simpel kan zijn: als je ernaar verlangt om VRIJ te zijn, mag je God vragen of er belemmeringen, blokkades of barrieres zijn. Zo niet: gefeliciteerd!
En als het WEL zo is: ook gefeliciteerd, dan weet je dus waar je nog wat kunt winnen!

Op vrijdag is er onderwijs over het thema: Ontdek hoe Gods liefde de duisternis overwint, op zaterdag is er Bevrijdingsgebed.

De conferentie is gratis, inclusief koffie, thee en lunch. Wel wordt er een collecte gehouden.
Voor meer info zie www.bevrijdingspastoraat.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten