zondag 12 februari 2012

Update

Dat was weer een gezellig weekend. Zaterdag pasten we op Nathan en Rhodé, onze kleinkinderen. Pappa moest bij de politie werken en mamma was naar de Vrouwendag in Assen..
Ze zijn zo gezellig, het is echt een groot plezier om ze om je heen te hebben! Nathan wordt morgen al weer zes en Rhodé is net drie geworden.
Natuurlijk gingen we even gezellig het ijs op om met de buurkindertjes te spelen. Daar was van alles te beleven!




Gisteravond alweer de vierde avond gehad van de Marriage Course. Het onderwerp 'vergeving' is altijd een wat bijzondere avond, vooral omdat we daar zelf zoveel in meegemaakt hebben en omdat het voor onze relatie van cruciaal belang is geweest. Wat we dan ook altijd delen in de groep. Je merkt rond deze avond dat de mensen elkaar een beetje beginnen te kennen, het wordt wat meer een groep, en na zo'n avond realiseer je je ook: Tjonge, zijn we alweer over de helft van de cursus!

Vanmorgen gingen de kindertjes mee naar de kerk, vanmiddag ben ik met ze thuis gebleven. We hebben gezellig creatieve voorbereidingen gedaan voor de traktatie van Nathan morgen op school.

En ook werd vandaag de laatste hand gelegd aan de presentjes voor de Valentijn - Special van aanstaande donderdag. Het lijkt een gezellige bijeenkomst te worden!




De logees zijn inmiddels weer vertrokken en ik heb nog even geassisteerd in de kliniek. Is niet echt mijn hobby, maar als er jonge hondjes zijn die heel ver weg zijn na een geboorte, door middel van een keizersnee, moet er altijd gepoetst en gewreven worden om ze 'tot leven te wekken'. Dat is een karweitje waar ik wel voor te porren ben...
Eerst zijn ze heel slap en blauw, en komt er alleen af en toe een hap naar lucht, maar na een tijdje hard werken merk je dat het resultaat oplevert, ze beginnen wat kleur te krijgen, ademen wat meer en wanneer ze dan gaan piepen merk je dat er leven in komt en dan weet je: 't Is gelukt! Ze hebben het gered! Zo ook daarnet..


By the way, het is precies zes jaar geleden dat ik begon met bloggen, dus ook dat is een plaatje waard.




Ik hoop dat mijn oude blogjes inmiddels weer een beetje vindbaar zijn op web-log...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten