maandag 9 januari 2012

Groundwork and more!

De afgelopen week heb ik een training gedaan bij Groundwork in Apeldoorn. Ik had via de New Wine gangers cd’s gehoord van Michelle van Dusseldorp en nadat ik ook haar boek gelezen had heb ik me gelijk ingeschreven voor de training.
Geweldig, wat een fijne en leerzame dagen. Het is net alsof alles zo geleid wordt dat ik precies op het goede moment de dingen mag leren waar ik aan toe ben en die ik ook nodig heb voor mijn persoonlijke ontwikkeling en om door te kunnen geven aan mijn cliënten.
Dat is elke keer weer een mooie bevestiging.


Mocht je tegen dingen aan lopen (of anderen wijzen je erop) die je belemmeren om in een open verbinding te staan met jezelf, God en anderen, dan is dit een echte aanrader om eens te gaan doen. Of om met Michelle te spreken: 'Voor iedereen die een navel heeft is het goed!'
Kijk op de site voor data van de trainingen
Er wordt in februari ook weer een Vaderhartschool gehouden, ditmaal van 19 to 25 februari, zie de site:
Verder is er van 2 tot 6 april een Vaderhartconferentie met David en Heather Johnson vanuit Kingly Expression, zie deze link.
Wij hopen aanstaande zaterdag te beginnen met onze tiende Marriage Course. Er zijn inmiddels overal in het land mogelijkheden om een Marriage Course te volgen, kijk maar op de landelijke site: Marriage Course.
Dan nog wat nieuws van Geboren om Vrij te zijn: Er is een Bevrijdingsconferentie 20 en 21 januari in Loppersum, zie deze link.
Daar vind je ook info over het Vrij Zijn weekend van 2 en 3 maart op De Betteld, en nog veel meer mogelijkheden om jezelf te verrassen en te verrijken met geestelijke vrijheid & rijkdom!
Natuurlijk attendeer ik jullie ook op de diverse activiteiten van Stichting Epafras, waar je hier meer info over kunt vinden.
Tot slot vraag ik jullie aandacht voor de Stichting Toerusting Pastorale Zorg. Ook zij hebben regelmatig conferenties en weekenden die bijzonder de moeite waard zijn.
Kortom, weer keus genoeg als je wilt groeien in geloof en persoonlijke ontwikkeling!


2 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen, over de dingen die je leert voor je persoonlijke ontwikkelingen. God weet precies wat Hij doet en wanneer.
    Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga eind oktober DV natuurlijk 😇

    BeantwoordenVerwijderen