maandag 12 september 2016

Tuin update

Nou, dat uit de hand gelopen aardappelveldje heeft me wel veel plezier gebracht en heerlijk eten-uit-eigen-tuin bovendien!

Ik heb ook een aantal groentes verbouwd die ik nog nooit gegeten had, en we hebben genoten van steeds weer iets anders..
Het was bovendien een heerlijk plekje om af en toe me even terug te trekken en mijn hoofd leeg te maken.
Hier gewoon even wat sfeerplaatjes.



En dan de verwerking... Ik heb de diepvries boordevol, er zijn talloze potten jam gemaakt (Ik heb ze nog te koop!), courgettes op zoetzuur gezet, augurken ingemaakt en ik heb zelfs kappertjes van de zaden van Oost Indische kers gemaakt.

1 opmerking:

  1. Wauw wat een opbrengst zeg!
    Dit maakt tuinieren leuk om te doen.
    Hoe stond het met slakken in de tuin?
    Hier waren de slakken echt overal te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen