dinsdag 18 maart 2014

INSPIRE

Opnieuw een boek van Ark Media die ik onder de aandacht wil brengen...
INSPIRE, een veelzijdig doe-boek vol creatieve ideeën
van Marloes Gersen.



Een boek wat inderdaad een snaartje in me doet trillen: Oh leuk..
Daar wil ik iets mee doen!

Een boek om eerst eens lekker door te bladeren en de diverse ideetjes te laten borrelen..
Het boek heeft de hoofdstukken Waarde, Jutten, Eigenheid, Schoonheid, Eenvoud, Verlangen, Inspiratie, Verbinden.
Elk hoofdstuk heeft een aantal columns met stukjes ter verdieping en daarnaast een aantal praktische suggesties om zelf iets te maken.
Leuk om met een groepje vrouwen mee aan het werk te gaan.

Qua inhoud vind ik hem persoonlijk redelijk basic.
Ik denk dat vooral jonge christenvrouwen enthousiast kunnen zijn over dit boek.

Wat ik jammer vind, is dat er geen rillijnen zijn aangebracht om diverse bladen eruit te kunnen halen.
Als je bladzijden die aan twee kanten bedrukt zijn wilt gebruiken, zal je moeten knippen of scheuren, en dat ruïneert je boek dan wel weer..

Ik ga geloof ik maar eens beginnen bij de weckpot vol Brownie-ingrediënten... Dat lijkt me een geweldig leuk cadeautje!


3 opmerkingen:

  1. Tof boek Hinke!
    Als er ook een recept voor instant chocomelk in staat met melkpoeder dan kan ik vast vertellen dat dit niet echt werkzaam is, dat geeft klontjes en een koffiemelk-achtige smaak.
    Maar...superleuk boekje met leuke ideetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De rillijnen.... ja dat was heel mooi geweest. Helaas zou het ook betekenen dat het boek een stuk duurder zou zijn geworden. En dat is dan vaak ook weer niet de bedoeling. Het moet wel leuk blijven om dit doe-boek te kopen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen