maandag 18 november 2013

Haak ook aan...

Zo af en toe zoek ik eens weer leuke haakpatroontjes op het Internet. Deze keer vond ik een leuk idee..

Haak je eigen Granny Squares en verzamel ze samen met haaksters uit het hele land. Lever je vierkantjes in op de aangegeven adressen en ze worden gebruikt om dekens te maken voor het Nationaal Fonds Kinderhulp. Op de Fair in 's Hertogenbosch worden er dekens van gemaakt op het Granny Square Plein.

Nog nooit Granny Squares gehaakt? Geen probleem, het is erg gemakkelijk en je krijgt via de site gelijk twee patronen gratis.

IK vind het heerlijk om tussen de bedrijven door even te gaan zitten haken. Het helpt me echt om mijn hoofd even leeg te maken.

Dus wat let je? Haak maar aan!


Op de foto een kussen wat ik gemaakt heb voor de zolder met Granny Squares

en een nieuwe haaktechniek die ik tegen kwam op internet: Bargello haken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten