zondag 15 september 2013

Bovenzaal Buitenwoel



Het is zover.. De verbouwing van de zolder is klaar, alles is ingericht en klaar voor de start.

Voor het komend halfjaar heb ik een programma gemaakt met een aantal heel diverse activiteiten. Ik heb ook een aantal mensen uit mijn omgeving gevraagd: Heb je iets wat je zou willen aanbieden, waar je bekendheid aan zou willen geven, meld je dan aan.

De bedoeling is om een stuk onderwijs / toerusting aan te bieden, maar altijd in combinatie met iets anders. Dus niet alleen theorie. De ene keer in een combi met muziek, dan weer met iets creatiefs of interactiefs, soms met ontspanning of .. noem maar op. De bedoeling is dat we de gaven die God ons gegeven heeft kunnen inzetten ten dienste van anderen en tot eer van God.

De items waar ik zelf erg enthousiast voor ben zijn: Identiteit in Christus en het Vaderhart van God. Daar beginnen we dus ook mee.

Voor de belangstellenden volgt hier het voorlopige programma:

Maandag 16 september - Wie ben ik? Over (groeien in) identiteit in Christus. Hinke Smit 19.30 - 21.30 uur
Maandag 7 oktober - Het Vaderhart van God - Hinke Smit 19.30 - 21.30 uur
Dinsdag 22 Oktober Luisteren naar God - Wenny Valkema - 19.30 - 21.30 uur
Dinsdag 29 oktober - Soak-avond Gods nabijheid ervaren - Els en Wim van Huizen 19.30 - 21.30 uur
Zaterdag 2 November - De Heilige Geest - Ineke Baron - 10.00 - 15.30 uur
Dinsdag 12 november - Loslaten - Emma van Dijk en Hinke Smit 19.30 - 21.30 uur
Dinsdag 26 november - Natuurlijk Huishouden - Karina Wiertsema - 19.30 - 21.30 uur
Maandag 9 december - Meditatieworkshop Mens Zijn, Thuis raken in je eigen hart - Marlies Luteijn - 19.30 - 21.30 uur
3-5 januari 2014 - Vasten- en bezinningsweekend (hiervoor graag opgeven) Thema: Hier ben ik...



De avonden zijn gratis, er is wel een collecte voor een goed doel.

3 opmerkingen:

  1. Zegen gewenst over de nieuwe activiteiten die je ontplooit.
    Groet,
    Wiebrand

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed Hinke! Jammer dat ik zover bij je vandaan woon...
    Veel zegen, voor jezelf en om uit te delen :)

    Liefs,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hinke,

    Is het nodig dat ik me opgeef voor a.s. zaterdag met als onderwerp de Heilige Geest.
    gr.Dini

    BeantwoordenVerwijderen