donderdag 28 maart 2013

Circa Divina

In verbinding met God...
Dat is de titel van de cd van Bart de Krijger, waarin rustgevende natuurgeluiden en muziek worden afgewisseld met woorden van God en reacties van mensen.

Ik heb de cd nu een paar keer beluisterd en ik ben er zó van onder de indruk!

Als je de tijd neemt om in een ontspannen houding de inhoud te laten binnenkomen, en je zou dat regelmatig doen, dan helpt dit - daarvan ben ik overtuigd - om de waarheden van God over jou, te laten wortelen in je wezen.

Misschien ben je gaan geloven in leugens zoals: 'God houdt van iedereen, maar niet van mij'. Of: 'Als ik God nodig heb, dan heeft Hij het druk met andere dingen'. Heel vaak is ons Godsbeeld gelinkt aan het beeld wat we van onze vader hier op aarde hebben.

Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond, dat je oude gedachtenpaadjes kunt vervangen door nieuwe, wanneer je zo'n 30 dagen lang een nieuwe gedachte inprent. Een oude techniek, die al gebruikt werd om te hersenspoelen. Maar inprenten van de waarheid tegenover de leugen werkt dus ook.

Luister maar:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten