zondag 6 januari 2013

printen op stof

Bij onze dochter zag ik een leuk idee in een creaboek staan en ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan.

Ik had nog een oud tafelkeedje dat niet meer gebruikt werd omdat er vlekken in zaten, ik heb tekeningen en plaatjes in overvloed in mijn computer, er lagen al jaren wat transfervellen (strijkpapier) in mijn kast en ik heb een printer, een schaar en een naaimachine....


                                                                   ...en klaar is kees!

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi! En een goed idee...

    Groet,Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi geworden. Wat doe je vervolgens met de lapjes?

    gr. Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had een stoffen boekomslag waar ik eentje op heb gemaakt en wil nog een paar gebruiken voor kaartjes en kussens.. Meer ideeën zijn welkom!

    BeantwoordenVerwijderen